tisdag 3 april 2012

Apotekar'n.


Två av typ hundra jobb som jag sökt är apoteksassistent på Superdrug och på apoteket på vårdcentralen i Stamford. Jag hoppas och vill så hemskt, sjukt jättemycket jobba på vårdcentralen för då får lilla jag på fullaste allvar ge ut receptbelagda mediciner (!!!!). Får en liten utbildning på köpet också så håll tummarna för mig nu! Har iaf gått vidare till nästa steg och dem överväger. Får jag inte något av jobben så skiter jag i det här och startar ett eget apotek - Kronans Droghandel Stamford. Askalas.

Självklart kommer inget apotek vara i närheten så grymt som KD Erschboda. Saknar er allihopa varje dag ska ni veta. Hoppas allt är bra och att datorerna är snälla mot er <3.

Och om jag tappar svenskan mer och mer... tar hundra år att skriva och prata blir bara fel. Dock är det skönt att ta upp engelskan mer vilket jag trodde skulle gå fortare än vad det gjort.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för dig att du får ett jobb snart! Helst vill vi ju att du kommer tillbaka hit & jobbar med oss, här behöver du ju "bara" plugga i 3 år för att få lämna ut receptbelagda läkemedel, det är ju ingenting ;)

    Vi saknar dig med, hoppas du kommer förbi när du är hemma på besök nån gång! <3

    Många Kramar/Linda

    SvaraRadera