fredag 2 mars 2012

En sån där update.

Igår var jag på min första arbetsintervju och det kändes som att det gick bra. Börjar förstå olika dialekter mer och mer nu och J behöver inte hjälpa till hela tiden, haha. Det är faktiskt svårare än vad man kan tro, speciellt med tanke på hur jäkla snabbt alla talar. Får iaf veta ikväll hur det gick, håll tummarna vettja.

Idag drog vi in till Stamford, kikade runt på fredagsmarknaden och drog en brunch på London Inn. Vi hann även titta på bilar etc. Imorgon har J fotboll och jag är väl inte överpeppad. Förra gången ramlade han, jag trodde han dog och grät... tacka fan att K var där. Efter det hämtar vi upp sköldpaddan och sångaren för att dra till London! De ska på någon konsert och vi ska shohohooooppa! Första gången jag får se London och peppen över Oxford Street är inte nådig! Klänning till J's farbrors bröllop ska hittas - wish us luck.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar