onsdag 7 mars 2012

Svammelkusa.

Blev bara jag och J som åkte till London, nästan ett mirakel att vi tog oss dit. Vi körde en bit och skulle sen byta till tåg men då var tågen inställda den helgen såklart. Blev bussbyten och tågbyten en bit längre fram, tog hundra år innan vi kom fram till Oxford Street. Självklart hittade vi ingen klänning eller något då vi inte hade lång tid på oss alls men herreminjävlajee vad stora affärer och mycket folk det var där! Låste upp min iPhone gjorde vi iaf, nu ska vi bara få det att funka också...

I söndags hörde chefen av sig och jag fick jobbet (!). Det firades med fosters, strongbow och man u som vann- tralalala! Kuhung! Sååå på tisdag är det jag som börjar jobba på engelsk mark. Och så i måndags dårå, vaknade jag upp dyngförkyld men börjar sakta men säkert bli levande igen. Uttråkad ungefär som en gammal banan idag, så drog fram dammsugar'n, sorterade filmer osv - brås lite på mora min tror jag allt.

Men just ja, igår kväll var vi på Tesco igen. Kinda awesome att det är öppet 24/7, eller ja, stänger 16 på söndagar av nån jäkla anledning... men ändå! Lär fara dit i natt igen. Varför? Ja men varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar