torsdag 19 april 2012

Senaste dagarna med iPhone.

Vi flög tillbaka till Dublin. Efter ca fem timmars sömn på två dygn såg vi pigga ut och tog en bärs på Stansted.

Och nej, flyga blir inte bättre med tiden. Grov jävla dödsångest, före, under och efter.



Tisdagen den 10/4-2012 gick J ner på knä och friade. Det första jag sa var 'are you shitting me?!', sedan slog den oslagbara och oförklarliga lyckan in, någon tår föll och sen kom det självklara jaaa!!!


Jag kommer alltså bli Mrs Murtagh. Myh Murtagh - ett namn ingen kommer kunna uttala. Älskar't!
Gulli-gull! Tillbaka till puben där vi träffades.

J hade pratat med personalen så trubaduren överraskade med att spela 'Ring of fire', en låt som symboliserar Dublin för mig, J och även min vän Vanessa. Innan han spelade pekade han på oss och sa han bl.a. 'so Jamie and Myh met in this very pub and they got engaged today. They're from England and Sweeedeeeen'. Vi båda blev tomatröda när alla där inne applåderade och sa 'awwwww, congratulations' osv osv.. herreminje!


 


Kass bild på världens finaste ring <3.


Även denna gång blev jag dyngsjuk i Dublin - hej streptokocker! Mår fortfarande apa.

Fira, fira, fira med engelska familjen och vänner. Vi har fått så många gratulationer, tack så jättemycket!

Det är min svärfar det!

Vi drog till Manchester med svärfar och Andy för att kika på Man utd.

En resa på ca 2,5 enkelväg och finaste utsikten.



Man utd vann med 4-0!


Utan tvekan bland det häftigaste jag varit med om! Ca 77 000 tusen gubbar och gummor där.



1 kommentar:

  1. omg va mkt ja missat i bloggen, och ser att ja aldrig kommenterat heller! SÅ HIMLA FIIINT!!! oho ja bli typ rörd! :,D
    saknar dig så sjukt mycket och hoppas du piggnar på dig å blir helt frisk snart.

    love & kärlek! / firrähn

    SvaraRadera