torsdag 19 april 2012

Klaga, klaga, klaga.

Aj. Aj. Aj. Svullen hamster. Aj. Svullet. Aj. Aj. Halsfluss är utan tvekan bland det värsta som finns. När smärtan når sina toppar är det jämförbart med njursten. Imorgon åker vi tillbaka till vårdcentralen, dem här tabletterna har inte hjälpt (penicillin VK). Får den här skiten flera gånger per år och oftast tar det minst två penicillinkurer innan de hittar något som biter - helt fantastiskt kul. Varför jag inte opererat bort halsmandlarna? Fick en tid första april förra året men då hade jag käkoperationen så det blev aldrig av. Nu är jag på gränsen och skulle kunna dra ut dem för hand. Typ. Tack för mig.


1 kommentar:

  1. Stackars dej Myh kom halsflussen tillbaka. Jag har haft det själv så jag vet att det gör jätteont. Hoppas att du får någon ny medicin idag
    som hjälper bättre. Tack för det fina kortet jag fick igår, jag blev jätteglad ska du veta.Jag längtar också tills ni kommer hem till Sverige och då kan vi sitta på balkongen och fika. Ni kommer ju att bo närmare mej än mamma :)Din ring var jättefin kallas den förlovningsring där också eller? Synd att det är så svårt med jobb där också det är väl nästan svårare än här tror jag. Har du fått ditt arbetsintyg från apoteket? Jag tror att det är jättebra om du har det att visa upp. Vilka fina bilder du hade satt in också, jätteroligt att titta på. Hoppas du snart är bättre många många kramar från en mormor som saknar dej jättemycket.

    SvaraRadera