tisdag 9 oktober 2012

Hejda.

Forst och framst, anvander Jamies dator for min haller pa att somna... sa nagra bokstaver fattas som ni forstar. Hur som helst, efter mycket tankande fram och tillbaka har jag bestamt mig for att lasa min blogg. Jag har alltid varit privat pa mina (typ tusen) bloggar men nu vill jag bara skriva for att lata er dar hemma hanga med och inte for hela varlden. Kanner mig inte langre bekvam med tanken av att folk jag inte vill ska ha nagot med mig att gora, vet alldeles for mycket.

For att kunna satta losenord pa bloggen maste jag byta plattform. Aterkommer nar det ar fixat. Sa lange kan ni som vill lasa, lamna en kommentar, maila eller hora av er pa facebook sa far ni losenord nar det ar igang. Och jag ar sa serios med detta att om siffrorna inte stammer till dem jag gett losenordet till som statistiken visar andras sa losenordet igen. Japp, jag vill ha det privat nu.

Tack och hej och nasta gang anvander jag min laptop....

1 kommentar: